.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدي عبوري در مراسم معارفه ؛
شهردار منتخب شورا و مدیون خون شهدا هستم
شمال نيوز: شهرداری را با 62 میلیارد بدهي تحویل گرفتم /شهردار فرد خاصی نیستم/با حجازی دوئل بازی نکردیم /برای مدیریت ساری نیاز به مساعدت‌های استانی داریم/ از زحمات حجازی در دوران انجام خدمت تشکر می‌کنم
شهردار منتخب شورا و مدیون خون شهدا هستم

شمال نيوز: شهردار جدید ساری با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت، اظهار داشت: شهردار منتخب شورای شهر بوده و جز خداوند و شهدا، مدیون هیچ فرد یا گروهی نیستم.

 مهدی عبوری امروز در مراسم معارفه اش به سمت شهردار مرکز استان، افزود: لزوم خروج شهر از بحران ترافیک شهری، همکاری با کادر مدیریتی شهرداری و استفاده از آنان از مهم ترین رویکردهای مدیریتی بنده در شهرداری ساری خواهد بود.


شهرداری را با  62 میلیارد بدهي تحویل گرفتم
 
وی اظهار داشت: از همه توان مدیران و کارکنان فعلی در شهرداری استفاده می کنم چرا که شهردار اتوبوسی نیستم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت ها و نوآوریها را در برنامه دارم، تصریح کرد: هم اکنون سند مدونی برای توسعه شهر ساری نداریم.
 
عبوری با بیان اینکه سند بیست سال آینده شهر ساری تدوین می شود، یادآور شد: کشف منابع درآمدی جدید، ساماندهی منابع درآمدی موجود و باز احیا منابع درآمدی گذشته را در شهرداری پیگیری خواهم کرد.
 
وی با اعلام اینکه هم اکنون منابع درآمدی ساری، یک هشتادهم بودجه این شهر است، افزود: بنده شهرداری ساری را با بدهی 62 میلیارد تومانی تحویل گرفتم.
 
شهردار فرد خاصی نیستم
 
شهردار جدید ساری با بیان اینکه شهردار شورای شهر بوده و شهردار فرد یا جناحی خاص نیستم، تاکید کرد: اتاق فکر برای مشاوره صاحبنظران اجرایی مرتبط با توسعه شهری ساری را ایجاد خواهم کرد.
 
عبوری با اشاره به اینکه از تجربیات موفق سایر شهرداریهای استان برای توسعه ساری استفاده می کنم، اظهار داشت: جلسات پرهزینه و بی فایده را در شهرداری و سازمانهای تابعه جمع آوری خواهم کرد.
 
وی با اعلام اینکه اصرار به کاهش عددی پروژه های همزمان ندارم، اظهار داشت: معتقدم اگر پروژه های متعددی کلنگ زنی ولی اجرایی نشود، سبب نارضایتی شهروندان از مسئولان خواهد شد.
 
شهردار جدید ساری با بیان اینکه تلاش جدی برای اعتلای معیشت کارکنان در شهرداری صورت خواهم داد، افزود: قصد دارم با احداث کارخانه زباله سوز در ساری، معضل زباله مرکز استان را با مشارکت مدیران استانی و شهری رفع کنیم.

Picture


 
پایان شهر فروشی در ساری
 
عبوری با اشاره به اینکه دوران شهرفروشی و برگزاری جلسات کمیسیون های ماده صد در شهرداری ساری به پایان رسیده است، گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در ساری دیگر بس است و جلوی این اقدامات را در شهرداری خواهم گرفت.
 
وی با اعلام اینکه فرش قرمز از اکنون زیرپای سرمایه گذاران اشتغالزا و درآمدزا برای شهرداری ساری پهن خواهم کرد، افزود: با سرمایه گذار نماها و سودجویان کاری ندارم.
 
شهردار جدید ساری با انتقاد از نبود پارکینگ طبقاتی در مرکز استان، اظهار داشت: دولت باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود مبنی برای اتمام کمربندی شمالی ساری اهتمام کند.
 
عبوری با بیان اینکه قصد دارم با همکاری اعضای شورای شهر ساری در دوره سوم، پروژه کمربندی غربی از گاردجنگل تا سه راه جویبار را به بهره برداری برسانیم، افزود: ساری قدیمی ترین شهر جنوب دریای مازندران بوده که دارای بافت های فرسوده متعددی بوده که به دلیل کم کاری نهادهای مسئول، مخروبه شده است.
 
احداث موزه در ساری
 
وی با اشاره به اینکه شهر بدون موزه فاقد هویت و ارزش تاریخی می شود، اظهار داشت: متاسفانه هفت هزار قلم آثار میراثی ساری در انبارهای میراث فرهنگی استان خاک خورده است.
 
شهردار ساری گفت: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، قصد داریم در هفته آینده فضایی را برای جمع آوری و نگهداری آثار تاریخی شهر ساری ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به خروج زندانیان از محل زندان و تخریب این فضا برای فعالیتهای شهری ساری، گفت: متاسفانه هیچ برنامه توسعه ای برای تبدیل زندان به محل فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهر نداریم.
 
عبوری با بیان اینکه پادگان به دغدغه و عقده شهروندان ساری تبدیل شده است، افزود: باید زمین پادگان تبدیل به باغ موزه، پارک یا محل ورزشهای همگانی شهروندان شود.
 
تناسب اعتبارات ساری با کلانشهرها
 
شهردار ساری با اعلام اینکه ساری باید به جایگاه واقعی خود در توسعه برسد، اظهار داشت: دولت و مدیران استانی نباید اعتبارات ساری را متناسب با آمل، بابل و شهرهای اطراف تخصیص دهند بلکه اعتبار تخصیصی به ساری باید مانند کلان شهرهایی نظیر رشت، مشهد، تبریز و اهواز باشد.
 
وی از برنامه شهردار ساری برای سرویس دهی بیشتر به شهروندان استان خبر داد گفت: ساری تنها متعلق به شهروندان نبوده بلکه همه مازنیها از خدمات عمرانی، رفاهی و خدماتی مرکز استان استفاده می کنند بنابراین بودجه های حمایتی دولت به ساری باید استانی و ملی باشد.
 
عبوری با بیان اینکه ساری باید به صورت ویژه دیده شود، افزود: رشد و توسعه ساری به مفهوم رشد و توسعه استان بوده است.
 
مدیون خونهای شهدا هستم
 
شهردار ساری در پایان گفت: به جز خدا و شهدا مدیون هیچ فرد یا گروه و حزبی نیستم و برای توسعه شهر و دیار و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.


با حجازی دوئل بازی نکردیم

در ادامه مراسم تودیع و معارفه ،نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از شهردار جدید مرکز استان خواست تا تغییرات اساسی در مبلمان شهری صورت دهد.

سید رمضان شجاعی کیاسری افزود: مشکلات ساری به عنوان مرکز استان چند بخشی بوده و بسیاری از این مشکلات به دلیل نبود زیرساخت های توسعه ای است.

وي با بیان اینکه اقدامات اجرایی و عمرانی شهر ساری نیازمند همکاری مدیران ارشد استان است، یادآور شد: تعامل بین نمایندگان و مدیران به گونه ای بوده که با وفاق و همدلی می توان آهنگ توسعه را در ساری از سر داد.





نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه با حجازی شهردار قبلی ساری دوئل بازی نکردیم و اکنون هم با شهردار منتخب ساری همکاری می کنیم، افزود: نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تمام تلاش خود را برای توسعه مرکز استان به کار خواهند گرفت.

وی با انتقاد از نبود فضای سبز مناسب در شهر ساری از شهردار جدید مرکز استان خواست تا تغییری اساسی بر مبلمان شهری ساری صورت دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به موفقیت های عبوری در مسند قبلی در صدا و سیمای مرکز مازندران، گفت: وی اهل تعامل و ارتباط با مدیران بالادستی بوده و  بواسطه جوان گرایی اش می تواند نوآوری و ابتکاراتی در شهر داشته باشد.

شجاعی با بیان اینکه از حمایت شهردار جدید کم نمی گذارم، افزود: انتخاب عبوری به مفهوم انتخاب ارزشها در بین شهدا است.


تلاش مدیران مازنی برای توسعه ساری مکفی نیست

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش مدیران مازنی برای توسعه ساری مکفی نیست.

محمد دامادی در ادامه مراسم تودیع و معارفه شهردار ساری در استانداری افزود: در روحیه نسل نو انقلاب، جوانگرایی و خدمتگزاری مضاعف دیده شده است.

وی اظهار داشت: شهر ساری با انتخاب عبوری جوان می تواند گامهای اساسی را در جهت آبادانی و عمران شهری شاهد باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ساری کم توجهی و بی مهری مسئولان استانی نسبت به مرکز استان را فراموش نمی کنند، تصریح کرد: متاسفانه رقت بار بوده که ساری مرکز استان فاقد کمربندی باشد.



وی با اعلام اینکه برای توسعه مرکز استان باید تلاش کنیم، افزود: باید از وجود سه هزار مهندس جوان ساری برای توسعه و آبادانی شهر استفاده کنیم.


 مشکلات موجود ساری مربوط به 40 سال قبل است


رئیس شورای شهر ساری:اظهار داشت: انتخاب عبوری در راستای جوان‌گرایی و علاقه‌ای که مردم ساری به جوانان داشتند صورت گرفت.

وی ادامه داد: مردم ساری جوان‌گرایی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رای به دامادی اعلام کردند.

* برای مدیریت ساری نیاز به مساعدت‌های استانی داریم

رئیس شورای شهر ساري با اشاره به استیضاح شهردار ساری بیان داشت: حجازی در طول پنج سال در شهرداری ساری اقدامات مناسبی انجام داد و پس از پنج سال اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که تغییر در مدیریت شهر ساری ایجاد شود.



نقیبی در ادامه با اعلام اینکه در شورای اول و دوم 3 میلیارد مساعدت دولتی داشتیم، گفت: تا پایان سال 90 میزان مساعدت دولتی به شهرداری ساری حدود 35 میلیارد ریال بود.

وی با اعلام اینکه ساری مرکز ترویج فرهنگ تشیع است، بیان داشت: مسئولان شهر ساری برای برآورده کردن سطح توقعات منطقی مردم نیاز به مساعدت‌های مالی دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به شروع پروژه‌های زیادی در سطح شهر ساری خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه‌های شهر ساری نیاز به همکاری و همدلی از طرف مسئولان ارشد استان داریم.

وی اضافه کرد: مشکلات موجود شهر ساری مربوط به 40 سال قبل است و حل مشکلات این شهر در طی سه تا چهار سال امکان‌پذیر نیست.

رئیس شورای شهر ساری در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر نقد‌های زیادی نسبت به ساخت و سازها در شهر ساری وجود دارد، گفت: برای کاهش این نقدها نیاز است شهردار ساری از مشاوران و نخبگان تحصیلکرده و از فارغ‌التحصیلان رشته‌ شهرسازی به کارگیری کنند.


از زحمات حجازی در دوران انجام خدمت تشکر می‌کنم

استاندار مازندران هم در سخنانی اظهار داشت:‌ از زحمات حجازی در دوران انجام خدمت تشکر می‌کنم.



سید علی‌اکبر طاهایی با بیان اینکه شهر ساری را باید به سمت سرسبزی و گلدان‌آرایی ببریم، تصریح کرد:‌ نه اینکه شهرداری گلدان بخرد و گل بکارد، فرهنگ گلدان‌آرایی باید نهادینه شود.

 وی با بیان اینکه نهاد شورایی، نهاد بسیار مبارکی است، ادامه داد: نمایندگان مجلس، سطح اختیارات شهرداران را ارتقا دهند.

 استاندار مازندران با اشاره به اینکه مثل همه عرصه‌های خدمتی که افراد خود را در حیطه وظایف قانونی می‌یابند، خاطرنشان کرد: شورا هم روند رو به تکامل دارد.

 وی با بیان اینکه تولید ثروت در مازندران باید قوت یابد، گفت:‌شهروند ثروتمند تلاش می‌کند شهرداری مقتدرتری داشته باشد.

طاهایی با اشاره به اینکه بودجه در تراز شهر ساری نیست، یادآور شد:‌گاهی حجازی زنگ می‌زد که الان نگران پرداخت حقوق هستم.

در این مراسم سید علی حجازی تودیع و مهدی عبوری به عنوان شهردار جدید ساری معارفه شد که حجازی در این مراسم حضور نداشت.





 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 مرداد 1391
اقای عبوری قانونمند باش
ساخت وساز غیر مجاز بعد هم ماده صد؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه داستانیه؟
بحث زباله؟
چاله و چوله های شهر؟
ویترین فرهنگ و قارن و ساعت قشنگه اما یه سری به کوچه هاش بزن
انبار موش و خرابه هایی بیش نیست!!!!
خیابانهای راهبند همه جه چه تابستو چه زمستون رودخانه لجن جاری است؟
دخانیات برو یه سر نگاه کن تموم فاضلاب به نهر می ریزد....!!!
بحث پیوستن اهودشت وپایین دزا وپل گردن به شهر!!!!!
بل گردن عوارض می گیرند شهری ساخت و ساز روستایی پروانه می دهند؟؟؟؟؟
از شما اقای عبوری خواهش می کنم با مدیریت و برنامه ریزی به این مسئله نگاه کنید با کار کارشناسی و دقیق اما قانونی
بنده شما رو از نزدیک می شناسم
در صدا وسیما مشاوران خوبی نداشتید
اما در شهر ساری دقت کنید
شما توانا هستید جسور و بی باک
و از همه مهمتر صادقید.....
تبریک ما رو بپذیرید
یاعلی
نا شناس 12 مرداد 1391
خدایا ایشان را کمک کن تا در این مسئولیت موفق باشد
نا شناس 12 مرداد 1391
برای شروع زوایه مناسبی رو انتخاب کرد. در هر صورت 62 میلیارد تومان بدهی محک خوبی برای شهردار محترم است. به نوبه خود به عنوان یک متخصص شهرسازی اماده مشاوره هستم بدون هیج مزد ومواجبی.چرا که معتقدم اگر ساری به عنوان مرکز استان جهش یابد بقیه شهرهای استان هم پیشرفت خواهند کرد.به امید عملیاتی شدن ایده های شهردار
نا شناس 12 مرداد 1391
طاهایی تو دیگه ..... ساری جوان است. مدیران جوان میخواهد . دیدید که دامادی را جوانان انتخاب کردند و انتخاب عبوری هم بسیار به نفع ساری خواهد بود . انشاالله باند مدیریتی سابق که از شورا به شهرداری تحمیل شده بود از هم بپاشد و ساری با تلاش و انرژی جوانان و تکنولوژی های جدید شههری تکمیل شود .
احمدرضا 12 مرداد 1391
مهندس خدا قوت اميدوارم سر بلند از اين آزمايش بيرون بياى که حتما با الگو گرفتن از مشى شهدا اينطور خواهد شد
سوگند خورده 12 مرداد 1391
آقا تا ميتونى ازبچه مذهبى ها بخصوص فرزندان شهيد استفاده کن بر خلاف راهى که شهردار شهر مجاورت انجام ميده
نا شناس 12 مرداد 1391
جوانان غیرتمند و باشرف ساری، آماده باشید که معماربزرگ ساری آمد.عبوری آمد، تا با همت جوانمردان ساروی از تمامی خاکریزها و سدهای نابخردان و نااهلانی که برای عدم توسعه ی ساری، ساختند،عبورنماید.شهردار دستان خود را بسوی شما جوانان کاردان دراز کرده ، پس ماجوانان ساری دست اورا بگرمی فشرده وآماده ی خدمت وفداکاری برای اعتلای مرکز استان،دیارعلویان میباشیم.حاج مهدی عبوری،یاعلی.
( موسسه خدمات فنی برق نورگستران صنعت ساری )
صبح صادق 12 مرداد 1391
حجازی حقیقتی بر گونه سازندگی
نا شناس 12 مرداد 1391
باز هم یک مسئول جدید وباز هم حرف های قشنگ ولی تکراری وبدون عمل واجرا.
نا شناس 12 مرداد 1391
با سپاس فراوان از زحمات سردار سازندگی ساری جناب آقای حجازی، انتخاب آقای عبوری را به ایشان تبریک می گویم.
جناب اقای عبوری حواست باشه که همین آقایان حجازی را با سلام و صلوات شهردار کردند ولی در آخر به بدترین شکل ممکن وی را استیضاح کردند، مواظب آقایان اطرافت باش که همین بلا را سر شما در نیاورند.
آقایان محترم شورا و جناب آقای شجاعی نماینده محترم ساری شما مسلماً دیگر منتخب مردم شهر ساری نیستید، چرا دلیل استیضاح حجازی را اعلام نمی کنید؟؟ چرا بین نمایندگان شهر ساری اختلاف افتاده؟؟چرا استاندار را تهدید به عزل می کنید؟؟وچرا.........
این است دلیل عقب ماندگی شهر ساری و استان مازندران
علی ایمانی 13 مرداد 1391
به نظر می رسد که علی رغم استخدام بیش از 2000 نفر در سالهای اخیر توسط شهرداری ساری ، اطاق فکر شهرداری تکمیل نشده است که شهردار جدید پیشنهاد دعوت از صاحبنظران برای تشکیل آن می نمایند .
نا شناس 13 مرداد 1391

من بعنوان یک شهروند ساری که به هیچکدام از این نماینده های منتخب رای ندادم دیروز در مراسم معارفه شهردار جدید دیدم که آقای دامادی اصلا در مقام وکیل مردم نیست و دیگر نماینده که آقای شجاعی باشند در صحبت هایش پیدا بود که خیلی بهتر و تمام عیار بود ایکاش روحی نماینده ساری بود . آقای دامادی باید حد اقل یک پست مدیریتی در استان یا ساری می گرفت و پخته می شد و بعد نماینده می شد مرحوم پدرش هم بسیار دوست داشتنی بود و رای مردم محترم ساری به ایشان به واسطه پدرشان بود و در کارنامه عملکردی ایشان نیست. و اما استاندار مازندران خیلی تزلزل داشت ای کاش به رویش نمی آور من اینگونه تصور کردم که ایشان مخالف ای جابجایی بودند ولی خودی نشان دادند که زیبنده مقام ارشد استان نبود . قبلا از هر سه این بزرگواران پوزش می خواهم . در آخر بعنوان یک ساروی از عملکرد شهردار قبلی اصلا راضی نبودم و شورا هم هیچ برنامه ای ندارد همینطور میرزایی دارند جلسه برگزار می کنند و جلسه آنها هیچ خروجی مثمر ثمری ندارد که باید با مشاوره هایی که می گیرند به یاری این شهر نابسامان بشتابند
نا شناس 13 مرداد 1391
من تا به عمرم این اولین سخنرانی بود که شنیدم و یک مسئول از تمام زوایا معایب سیستم مدیریتی را بیان کردند و راهکارهای لازم همه آنرا هم ارائه کردند خدا کند این رویه به همه مسئولین خفته این استان سرایت کند و آنها هم در شکوفایی این استان نقش داشته باشند و بیش از این استان را به عقب نبرند. مردم در گرفتن پروانه ساخت باید از هفت خوان شورا و شهرداری عبور می کردند . همین مردم هستند که آنها را به مسند شورا گماردند آقای شهردار اگر درجهت کمک به مردم این کار را بکنند هم قلب پدرشان را شاد می کنند که حامی مردم هستند هم دین خود به شهدا را ادا می کنند که شعارشان انسانیت و اسلامیت بود . به خدا در هنگام نطق ایشان در خصوص ماده 100 داشت اشک از چشمانم جاری می شد. مردم ارباب رجوع هستند نه رعیت . در نظام اسلامی مردم ولی نعمت هستند
نا شناس 13 مرداد 1391
شجاعی از همه بهتر در تشریح شهر ساری بیان فرمودند امید است با کمکی که به شهردار محترم می کنند ساری را به جایگاه واقعی آن برسانند ولی دامادی در تزلزل صحبت می کردند و انگار با استاندار هماهنگ کرده بودند که در امتداد هم صحبت کنند و به نحوی صحبتهای همدیگر را تکمیل کردند و شهردار به یک باره همه مسائل ریز شهری را بیان کردند و بدهی چند ملیاردی را به رخ آنان کشیدند و راهکارهای آن را نیز بیان کردند
نا شناس 13 مرداد 1391
وجدانا شورای خوبی نداریم و شجاعی به تنهایی دارد جور همه را می کشد اونها اصلا توانایی اداره یک کارکاه کوچک را ندارند و حتی توانایی اجرای یک پروژساده را ندارند به همین دلیل است که شهر عقب مانده است . ما باید در انتخاب شهردار به احساسات توجه نکنید و به شعارهای همراه وعده توخالی نباشیم باید نگاهمان به عقلا باشد . البته جوانگرایی خوب است اما نه استفاده ابزاری . نماینده ای که مسئولیت اجرایی را تجربه نکرده است وکیل خوبی نمی تواند باشد البته هیچ منظوری از این باب ندارم ولی نگاه به نخبگان دانشگاهی همیشه راهگشا است
نا شناس 13 مرداد 1391
چرا توهینی که ایشان به شهرهای بابل و آمل کرد چیزی نمی نویسید هر چه باشه اون دست پرورده شجاعیه این تفکرات به اصطلاح ناسیونالیستی باید در ایشون باشه
نا شناس 13 مرداد 1391
اگر یک نگاهی به گفته طاهایی بندازید . وی در ایتدا گفته که حجازی زنگ میزند و نگران حقوق است . تا چقدر آدم میتواند ....کند . مسخره اش را درآوردید .
نا شناس 13 مرداد 1391
سلام آقای عبوری.حال شما خوب است؟برایتان آرزوی موفقیت دارم چرا که موفقیت شما ،موفقیت شهر ماست. کارمندی هستم که پس از سی سال خدمت در شهرداری ،یکی دو سالی هست که بازنشسته شدم.اتفاقا دیروز در مراسم تودیع و معارفه شما هم حضور داشتم. شما هم مثل دیگران در سخنرانیان دست به دامن شعارها شدید و قول دادید که تلاش کنید تا این شعارها را عملی نمایید.اما برادر عزیز یک جمله شما بدجویری اعصابم را خورد کرده و مطمئنم که شهرداری چی های دیگر را هم را ناراحت کرده. شما گفتید که کارمندان شهرداری زیرمیزی می گیرند و شما می خواهید به این رویه خاتمه دهید... البته جنابعالی سالهاست که در صدا و سیما مشغول بکار هستید. و ...و در سی سالگی معاون مدیرکل شده اید. جناب آقای عبوری آیا امروز و پس از گذشت سی و دو سال از انقلاب پرشکوه نمی شود گفت که دلیل پشت کردن مردم به صدا و سیما و وجود این همه دیش ماهواره بر پشت بام ها ی منازل بدیلیل دروغ های بزرگی ست که صدا و سیما در طول سه دهه به خورد مردم داده است؟آقای عبوری بنده به حکم سن و سال و اینکه بچه این شهر هستم شناخت کاملی از حضرتعالی و خانواده شما دارم. بردن آبروی مردم متاسفانه چند سالی هست که باب شده.البته قبول می کنم که در هر شغلی عده ای نخاله پیدا می شوند اما اینکه بیایید و به این راحتی تهمت بزنید ...
نا شناس 13 مرداد 1391
اقایان به اختلاف دامن نزنید........
عبوری جوان و جسور و کاردان هست
عاشقه
کمکش کنیم
همه نهادهها ملت شریف ساری!!
با مهدی عبوری انگیزه ای که از ایشون سراغ داریم ومی دونم
ساری رو با همکاری و همیاری مسولین و مردم و کارشناسان محترم شهرداری وجلوگیری از باند بازی وپارتی بازی و این مسایل اباد خواهد کرد
شک نکنید.....
نا شناس 13 مرداد 1391
جناب آقای عبوری لطفا یه فکری به حال محله خودت شاهزاده حسین هم بکن که واقا رقت بار است حتی یک خط تاکسی ندارد. ما امیدمان به شهردار که هم محله ماست داریم. خدا قوت حاج مهدی
ناظر 13 مرداد 1391
در کشورهای پیشرفته از کار کشته های با تجربه و کار آمد استفاده میکنند و شهر را بدست جوانان بی تجربه نمی دهند. سخنان شهردار بوی ناامیدی میدهدوسخنان نماینده ها بوی سیاسی
نا شناس 13 مرداد 1391
یعنی هر کس که این گزارش رابخواند متوجه می شود که این جابجایی فقط برای اعمال قدرت سیاسی بود وبس .ودر این بین چیزی که فدا شد واصلا دیده نشد شهر ساری بود.آقای شجاعی دقیقا داری به ترکستان می ری دقت کن.نکته دیگر اینکه کلیه مسئولین فراموش کردند که اینجا ساری ومرکز استان مازندرانه وشهرداری که برای این شهر انتخاب میشود باید شخص پخته وجا افتاده ای باشد.ساری محلی برای آزمون وخطا نیست (ضمن احترام کامل به آقای عبوری ) بیاید و دراین جایگاه قرار گیرد.
نا شناس 13 مرداد 1391
جناب استاندار!!به جای حرفها به این فکر کنید که 4 تا آدم حسابی سخنان شما را می شنوند.."گلدان آرایی"برای ساری یعنی چه؟؟تا کی مسئولین غیر ساروی استانداری که خیلی هم زیادند مانع شکوفایی این شهر می شوند!!؟مثل اینکه می خواهند شکلات دسته دار! به بچه بدهند .اینقدر سخیف حرف نزنید..آقا ما اگه نخوایم مرکز استان باشیم کی رو باید ببینیم؟؟والا شده بلای جون ساروی ها.تمام ترافیک و آشغال و آلودگی و آماده باش و پذیرایی و ...از تمام استان و ایران روی دوش این شهر خسته و پیره ولی کسایی که تمام دوره مدیریتشون رو در ادارات کل به لطف یکی از روحانیون متعصب به شهر خودش که به رحمت خدا رفته در ساری گذروندن و آ ب و خاک اینجا رو استفاده کردن حاضر نیستن حتا هزینه این زحمت رو هم متقبل بشن و برای همینه که در بین تمام مردم استان به خود خواهی و خود بزرگ بینی کاذب مشهورند..و باز به همین دلیل هیچ وقت موفق نخواهند شد تا از بخل و حسادت دست بر ندارن و نمک خورده و نمکدان شکن نباشن......
نا شناس 13 مرداد 1391
کیه که بداد شهر برسه !!!!!!!!!!!!!!!!!! همه دروغ بود ووعده
نا شناس 13 مرداد 1391
آقا تا میتونی از مهندسین و نخبگان استفاده کن. برادران ارزشی جایشان روی چشم ما. سواد و سرمایه بیش از تجربه و ... کار رو راه میندازه
نا شناس 13 مرداد 1391
•حالا که انتخاب شد ماه بعد جواب این منتقد را خواهم داد خواهیم دید که حاج آقا عبوری چگونه این شهر را درست خواهد کرد او لیاقتش خیلی بالا تر از این حرفهاست ساری مانند اصفهان خواهد شد
مردی مرد از ساری 13 مرداد 1391
این انشا دیکته شده از اعضا شورا به اقای عبوری همه را خنداند خوب استیضا کردین 5 سال شهردار شما بود این همه انتقاد دادین دست عبوری بره بخونه پس نقش نظارتی شما اقایان چی شد راستی ایشان گفتن من می خواهم تعدیل نیرو کنم اول فک وفامیل اعضا شورا را که در هر اطاق یک نفر هست بیرون کنه بعد مردم عادی را مگر اقای عبوری با سیاست های دولت جهت اشتغال مخالفه مگر مسئولین استان مردهاند که کارگر اخراج کنین این حرف اقای عبوری که گفت حقوق ومزایای شهرداری بالا می برم تا خلاف نشود با تعدیل نیرو سازگار است نکنید خدا گیر می شوید مردم شمارا نفرین می کنندعبوری گول حرف های شورا را نخورین سر شما همان بلا می اید که سر حجازی ها امد اگر می خواهید رشد کنید ودر اینده مرد بزرگتری شوی به مجلس یا مدیر کل صدا وسیما شوی اول کارمندان وحقوق کار گران مجموعه زیر دستت را حفظ کن
آرن 13 مرداد 1391
ساري كه تقريبا هم جمعيت و هم سطح با آمل - بابل هست رو در حدكلانشهر هاي مشهد و تهران و رشت و اصفهان ببينيد و براش مترو و موروريل بياريد
وقتي كه در يك مملكت شجاعي همسنگرانش افراد صداو سيمايي نظير ابراهيمي - عبوري و نيكنام فرماندار جويبار و ... رو از كار تنظيم برنامه تلويزيوني و ويرايش فيلم و اخبار و برنامه كودك به فرمانداري وشهرداري و ....و ويرايش پروژه راه سازي و اجرايي و عمراني مياره و برادر شهيد بودن ملاك هست نه شايسته سالاري
اونوقت نبايد ما به كشورهاي پيشرفته صنعتي نظير ژاپن و آلمان قبطه بخوريم
مسعود 13 مرداد 1391
راستش رو بخواین می خوام خدمت دوستان عزیز اینو مطرح کنم که اگر ساری چه به حق و چه نا حق مرکز استان شده کاری ندارم .عرضه مرکزیت استان رو داره یا نه رو کاری ندارم. صحبتم اینه که چرا آقای عبوری تا به این پست و مقام به عنوان شهردار ساری رسیده داره همه شهرهای مازندران رو تخطئه می کنه و فقط و فقط ساری رو بالا تر از بقیه شهرها می بینه.اگر میبینه ساری تا حالا سراپا مونده به خاطر حضور برخی مدیران از سایر شهرهاست و گرنه به هیچ عنوان نمی تونست نفس بکشه.البته قبول دارم برخی مدیران معلوم الحال کار رو از بیخ و بن خراب کردند اما در مجموع خود ساروی ها هم مقصرند .من به عنوان یه قائمشهری دارم به شما میگم.عزیزان ساروی خودتان نخواستید.باور کنید اگر مرکز استان قائمشهر یا بابل و یا آمل بود وضعیت خیلی فرق میکرد.شما حتی یه راه درست و درمون اطراف خودتون ایجاد نکردید حال چه برسه به ایجاد امکانات دیگه.آقای عبوری می گویند ساری قدیمی ترین شهر استانه .خیلی خوب من یه پیشنهادی به ایشان می کنم بروند قدمت قائمشهر رو با کشفیات موجود بررسی و مطالعه فرمایند.محض اطلاع ایشون امکانات زندگی و قدمت این شهر به حدود 5000 سال میرسه و همینطور شهرهای بابل و آمل .خودتون هم می دونید خیلی از ادارات کل و سرپرستی بانکهای استان تو قائمشهر بوده که به انحائ مختلف از این شهر رفته.یعنی اینکه قائمشهر می تونست مرکز استان باشه خصوصاً اینکه در چهار راه مواصلاتی و استراتژیک استان هم هست و از لحاظ راه خیلی بهتر از شهر ساری است.پس خواهشاً اینقدر ساری و بابل و ساری و آمل نکنید و فقط به فکر پیشرفت استان باشید که سایر استانها گوی سبقت رو از ما ربودند.
نا شناس 13 مرداد 1391
قابل توجه دوست قائمشهری مون : بنده شخصا احترام خاصی برای قائمشهری ها قائلم وخدای نکرده قصد جسارت به شهروندان این شهر قشنگ را ندارم اما جهت اطلاع شما دوست عزیز، منظور شهردار جدید ساری از 3000 سال قدمت ساری ، قدمت و فرهنگ شهرنشینی ساری بوده نه تاریخ پیدایش بشر، اما قائمشهر تایک قرن پیش از دو روستا به نامهای علی آباد وگونی بافی تشکیل میشد.ودر مورد بعدی هم هدف بزرگنمائی ویا خودبینی برای ساری نبود ، چراکه ساری به عنوان بزرگترین شهر شمال کشور بعداز رشت وبعنوان مرکز مازندران باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.باسپاس ((همت آبادی))
نا شناس 13 مرداد 1391
حاج مهدی عزیز خلعت مقدس خدمت کزاری به مردم شریف ساری بر اندام شما مبارک:1--ابتدا با تعدادی از کارشناسان شهرداری سری به شهرذاری های اصفهان>شیرازسمنان>تبریز>تهران بزنید وازنزدیک با ابتکارات نواوری های انها درزمینه های مختلف اشنا شوید .سامانه جدیدی را درشهرداری تعبیه نمایید تا شهروندان بدون واسطه با شما ارتباط برقرار نمایند.سعی کنید شعار ندهید وسرتان را پایین گذاشته عمل کنید .به محله های شهر سربزنید وازنزدیک با مشکلات شهری اشنا شوید .حاج مهدی شما وام دار هیچکس نیستید بلکه دیگران وام دار شما هستند درکلیه امور بعداز مشورت با صاحب نظران تصمیم نهایی را خود اتخاذ نمایید شما توانستن رااز برادران شهیدت اقاحجت .اقاقاسم. اقامحمدعلی به ارث بردید الحمدلله با جایگاهی که در استان وکشور دارید انشاالله منشا اثرات مفیدی برای شهرمان هستید یاحسن مجتبی .موفق باشید عبداللهی
نا شناس 14 مرداد 1391
جناب آقای عبوری لطفا یه فکری به حال كوچه بانك ملي روبروي پارك افتاب كن واقعا براي اين شهر تاسف داردكه اكثر توريست ومسافر ها درانجا جمع مي شوند
شهاب 14 مرداد 1391
سلام اقای عبوری عزیز ازاینکه خواسته اید کمسیون پیش خرید رائ راتعطیل کنید متشکرم .منظورمکمسیون ماده100بود
نا شناس 14 مرداد 1391
واقعا که چی؟میاین اینجا تبریک میگین که چی بشه؟اگر فاملشین برین دم در خونشون
اگر دوستین برین عمارت حداقل 4نفر پشت میز شهردار ببیننش از این مقداری که جو گرفتتش بیشتر جوگیر بشه
واقعا جای تاسفه
به نظرم آقای شجاعی بیاد صداوسیمارو تعطیل کنه همه بکنه کاره ای
منم اگر پشتم نماینده مجلس و امعاون استاندار باشه میشم شهردار
اگر برای منم برن نامه از وزیر امضا بگیرن منم شهردار میشم
واقعا جای تاسفه
باندبازی تا چه اندازه
امیدواریم کسی که از زیرمیزی گرفتن حرف زد خودش دچارش نشه
علی ایمانی 14 مرداد 1391
در دوره اوّل شورای شهر بودجه شهرداری در حدود 2 میلیارد تومان و پروژه های بسیاری در سطح شهر انجام شد . حال شهردار جدید اعلام می دارد که شهرداری را با 62 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است . معلوم نیست این مبالغ در چه زمینه هائی هزینه شده است چون کار عمرانی خاصی در سطح شهر مشهود نیست . ظاهراٌ ایشان باید دغدغه پر کردن چاله چوله های شهرداری را داشته باشد تا چاله چوله های شهر را و حتماٌ انتظار می رود شهروندان ساروی بدهی های شهرداری زا تأمین نمایند .
شیدا 14 مرداد 1391
سلام بر مدیریت محترم سایت
در مراسم معارفه عبوری دلم خیلی به حال حجازی سوخت...واقعا اشک هایم درامد
حجازی 5 سال با مدیریت افسانه ای و زیبای خود ساری را دگرگون کرد...بودجه شهرداری را 5 برابر کرد و هزار تا کار دیگه...
ولی این جوان ناپخته و خام که مطمئنا بعد ها متوجه اشتباه خود میشود در چند خط دیکته شده عملکرد حجازی را با خاک یکسان کرد
اقای عبوری خجالت داره که مهره چند نفر شدی...
ارزون خودتو فروختی...
شب دراز است میبینیم چند وقت دیگه چه حسی نسبت به این حرفهات داری....
تو اصلا میدونی پل کابلی چیه...مهدی جان تو روابط عمومی خوندی پشت مصلا اونم بدون کنکور تو چه میدونی علف گرده یا دراز
تو هنر کنی حقوق بچه ها رو بدی..
تو به چه جرات بچه های شهرداری رو دزد خوندی..
مهدی جان در شهرداری نماز شب خون داریم خجالت بکش
متاسفم برای مسئولان و شورا....
نا شناس 14 مرداد 1391
این آقای حاج مهدی اومد از زیرمیزی حرف زد ولی رئیس زیرمیزی گیرهارو که آوازشون پخش شده داره دوره خودش جمع میکنه
وای مردم بدبخت شدیم رفت
نا شناس 14 مرداد 1391
آقای عبوری شما که از خانواده شهدا هستی هم از طرف خانواده همسرتان خانواده شهید هستن و شما در مراسم معارفتان در باره زیرمیزی صحبت کردین و قصد از بین بردن آن را دارین ولی مشاهده میگردد که از افرادی که در شهرداری منفور بوده اند و با .... در یک کاسه بوده حالا در سطح شهر و شهردازی مطرح می باشد و میخواهید از آنها استفاده نمایید.چگونه می خواهید جواب خون شهدا را بدهید از طرف جمعی از خانواده شهدا نه استفاده کنندگان از خون شهدا آقای مدیر سایت مدیون خون شهدایی که این متن را نگذاری و یا چیزی از آن کم کنید با تشکر
نا شناس 15 مرداد 1391
به خدا دارن راست میگن همه مشکل دارها دارن جمع میشن تو شهرداری
این حاج مهدی برای خودش مشاورین.....خوری گرفته
مرجان خالقي 15 مرداد 1391
آقاي محترم حاج مهدي خونه باباش آنقدر خورده كه چشم ودلش سير براي به قول شما زير ميزي اول حرفتو مزه مزه كن بعد بنويس قابل توجه شما كه فرق شكل علف رو ميدوني بگم كه حاج مهدي زماني كه شما بغل مامانت بودي مي دونست پل كابلي چيه تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها
نا شناس 16 مرداد 1391
ساري شايد در حد مشهد نباشه ولي در حد رشت است و شايد با دوتا خيابون كمتر.و شهرستان رشت كه اصلا جذابيت طبيعي خاصي ندارد. و قدمت ساري و آمل از رشت خيلي بيشتره..شايد نبايد اسم رشت در كنار مشهد ميوورد.
نا شناس 16 مرداد 1391
حاج مهدی اگر میدونست پل کابلی چیه میرفت دانشگاه سراسری نه علمی کاربردی
الان هم داره ترم 2 جغرافیا میخونه
مرجان خالقي 16 مرداد 1391
من براي شما متاسفم كه سواد و تجربه كاري را در نوع دانشگاه ميداني!!!!!!!!! من از شما اساتيد صاحبنظر مي خوام آدرس دانشگاه سراسري كه پل كابلي رو درس ميدن بديد تا شايد حاجي دانشگاهش رو عوض كنه دلتون خنك بشه ماه بعد چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 16 مرداد 1391
برید باباجان
جمع کنید این حاج حاجی گفتنو
اگر برا تو نفع داره برا مردم ساری ضرر داره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.